Odpri menu

Petek, 26. maj 2023

Kongresna dvorana, Hotel Radin, Radenci


9.00 - 11.00



dr. Jelka Melik, Alma Mater Europaea – ECM, Maribor, Slovenija
Pravne in upravne dimenzije arhivskega gradiva


Žiga Koncilija, Arhiv Republike Slovenije, Ljubljana, Slovenija
Izzivi arhiviranja gradiva iz informacijskega sistema za upravljanje z dokumenti (ISUD) v javni upravi z vidika arhivista


David Gajić, Alma Mater Europaea – ECM, Maribor, Slovenija 
Podjetniško arhivsko gradivo kot kulturna dediščina


mag. Boštjan Zajšek, Pokrajinski arhiv Maribor, Slovenija
Anja Prša, Zgodovinski arhiv Celje, Slovenija
Nina Kralj Frece, Notarska pisarna notarke Sonje Kralj, Slovenj Gradec, Slovenija
Notarji kot ustvarjalci arhivskega gradiva


mag. Tomaž Moškon, Logitus d.o.o., Ljubljana, Slovenija
Leo Čelofiga, Osnovna šola Brezno Podvelka, Brezno, Slovenija
Dr. Vinko Skitek, dr. Miroslav Novak, Pokrajinski arhiv Maribor, Maribor, Slovenija
Primerno zajeto gradivo in metapodatki ter njihov nadaljnji pomen za oblikovanje SIP paketa dokumentacije s področja vzgoje in izobraževanja


Mojca Kosi, Pokrajinski arhiv Maribor, Slovenija
Strokovno usposabljanje za delo z dokumentarnim gradivom


Razprava


11.00 - 11.30

Odmor za kavo


11.30 - 13.30



dr. Benjamin Lesjak, Datainfo d.o.o., Maribor, Slovenija
Novosti ZVOP-2 glede obdelave osebnih podatkov za arhivske namene



Predavatelj bo predstavil bistvene novosti ZVOP-2, ki so pomebne tako za javni in zasebni sektor, pri čemer se bo dotaknil tudi kazenskih določb, ki jih ZVOP-2 dodatno uvaja ne samo za pravne, ampak tudi za odgovorne osebe. Predvsem pa bo izpostavil pomen ureditve področja varstva osebnih podatkov v organizaciji in zakaj je smiselno zagotavljanje in preverjanje skladnosti z zakonodajo na tem področju.


Žiga Primc, Evidentium d.o.o., Trzin, Slovenija
Hekerski napadi in varnost v javnem in zasebnem sektorju



Predavatelj bo naslovil temo digitalizacije procesov v ustanovah, ki posledično zahtevajo več pozornosti. Javne ustanove hranijo veliko količino osebnih podatkov o posameznikih, otrocih, njihovih skrbnikih, svojih zaposlenih itd. Sodobne informacijske grožnje ne izbirajo tarč in pri tem tudi javne ustanove niso izjema.


Alenka Samec Koderman, Mono tro d.o.o., Kranj, Slovenija
Pravilna ureditev in arhiviranje dokumentacije v kadrovski službi



Predavateljica bo izpostavila naslednje teme:

  • Kako pravilno dokumentirati postopek zaposlitve delavca;
  • katero zakonodajo upoštevati ob zaposlitvi delavca;
  • katere dokumente v postopku zaposlitve shranimo v personalno mapo in za koliko časa;
  • katere dokumente smo skladno s GDPR in ZVOP-2 dolžni trajno uničiti;
  • koliko časa lahko hranimo posamezne dokumente, ki jih ustvarimo v postopku zaposlitve delavca in dokumente, ki nastanejo v času delovnega razmerja;
  • kateri kadrovski dokumenti v personalni mapi imajo zakonsko podlago za obdelavo in arhiviranje in za katere podatke potrebujemo privolitev sodelavca;
  • katere listine v personalni mapi so trajne listine in katere listine lahko uničimo;
  • kako zakonito vzpostaviti digitalni arhiv personalnih map s trajno veljavnostjo;
  • katere so najpogostejše napake digitalnega arhiviranja personalnih map;
  • pod katerimi pogoji so dokumenti personalne mape v procesu digitalne transformacije enakovredni originali;
  • kako se lotiti postopka vzpostavitve digitalnega arhiva personalnih map, ki bo razbremenil dokumentarni arhiv;
  • v katerih primerih digitalne pretvorbe personalnih map lahko uničimo klasične personalne mape bivših sodelavcev.


Razprava


13.30 

Zaključek konference